Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

The pirate tour



     Δυσκολεύομαι αρκετά πως να ξεκινήσω το συγκεκριμένο άρθρο. Μετά από αυτές τις σχεδόν 18 μέρες παρέα με τους φίλους μου, -όχι όλους αλλά αρκετούς- και το ποδήλατο, έχω αρκετά πράγματα μέσα στο κεφάλι μου, από εικόνες,σκέψεις και συναισθήματα, τα οποία όμως τα διέπει μεγάλη αταξία.
Δεν έχουν μπει τα πράγματα σε μια σειρά και αυτό με δυσκολεύει, αφού προσπαθώ να εκπαιδεύω τον εαυτό μου προς τη σαφήνεια και όχι προς την ασάφεια. Βρίσκω λογικό το συγκεκριμένο στάδιο της αταξίας αφού, ο χαρακτήρας μου, τη στιγμή που ζει κάτι, δεν μπαίνει ταυτόχρονα σε διαδικασία αξιολόγησης, περιμένει να κατακάτσει η εμπειρία, να μεστώσει το συναίσθημα και να γεννηθούν τα πρώτα ερωτήματα.
   Ας αφήσω τις -αρκετές- φωτογραφίες να μιλήσουν από μόνες τους. Όπως λένε και οι κινέζοι, μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις.
    Ξεκινάμε λοιπόν το φωτογραφικό οδοιπορικό...











































































































   Υ.Γ. Το ελεύθερο camping είναι δικαίωμα, ο σεβασμός του περιβάλλοντος υποχρέωση.
   Υ.Γ.2 Το project πέτυχε. Ένα ευχαριστώ σε όλους τους συμμετέχοντες για τη καλή διάθεση απέναντι στις καλές και στις στραβές που μας τύγχανε.
   Υ.Γ.3 Μαζί με το καλοκαίρι χαιρετήσαμε και το φιλαράκι μας από την Αμερική. Αν δεν είναι πολιτισμικό σοκ το να ξεκινάς από τη Νέα Υόρκη και μετά από 9 ώρες αεροπλάνου και 10+ ώρες πλοίου, να βρίσκεσαι στο Αγαθονήσι, τότε τι είναι πολιτισμικό σοκ;!
   Υ.Γ.4 Συνοπτικά οι φωτογραφίες έχουν μπει χύμα... γενικά τα μέρη που τραβήχτηκαν με σειρά εμφανίσεως μας εκεί ήταν: έξω από το σπίτι μου, Πάτμος, Αρκιοί, Αγαθονήσι, Λειψοί, Κάλυμνος,μια επίσκεψη απέναντι στη Τέλενδο ,πάλι Πάτμος ,μια ολιγόωρη στάση στη Σύρο και Αμοργός.
   Υ.Γ.5 Είμαι σίγουρος ότι η καλοκαιρινή εμπειρία θα ξεραστεί μέσα στα χειμερινά άρθρα.
   Υ.Γ.6 Μακάρι να μπορούσαν να ήταν όλοι μου οι φίλοι μαζί, με τη βοήθεια της σκέψης τους έφερα όλους μέσα από μικρές προσωπικές στιγμές.
   Υ.Γ.7 Καλό μήνα και ακόμα καλύτερο χειμώνα!
   Υ.Γ.8 Κατοικούμε σε ένα από τα ομορφότερα οικόπεδα αυτού του πλανήτη... Οι παθογένειες, του οικοπέδου αυτού υπάρχουν από της μεγαλύτερες του πόλεις μέχρι τα μικρότερα ψαρονήσια και προβατοχώρια. Υπέροχο σκηνικό απαίσια παράσταση όπως έχει πει και ο Αγγελάκας.



2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος4/9/12 20:30

    Ωραίος ρε Ράκος ... Απλά ρε φίλε κόβε τα άρθρα σου πήρε φωτιά η ροδέλα του mouse για να βρω την επόμενη ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τράκο... μετά το σεμινάριο blogging που μου έκανες δεν πιστεύω να έχεις παράπονο! Για φίλους αναγνώστες που βρίσκονται στον Πειραιά και τα πέριξ του, κλικάρουμε δυνατά και διαδικτυακά keratsinivoice.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή