Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Όλα στα κάρβουνα...



  Τώρα δεν ξέρω αν έφταιγε το αγουροξύπνημά μου ως απόρροια της χθεσινοβραδινής μου κούρασης που τα μάτια μου έκαναν πουλάκια, αλλά το πρωί δέχτηκα ένα σοκ για κάποια δευτερόλεπτα. Δεν είχα προλάβει να ανοίξω ραδιόφωνο όσο ήμουν σπίτι και ούτε μετά στο δρόμο, έστω φευγαλέα, να δω κάποιο εξώφυλλο εφημερίδας. Εν ριπή πεταλιού όμως είδα αυτό...  




"ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΥΛΙΧΤΑ 150 ευρώ". Πίστεψα για λίγο ότι όσο κοιμόμουν η τύχη μου δούλευε και πως ο εφιάλτης που μας περιγράφουν τα ΜΜΠαραπληροφόρισης είχε έρθει. Δείγμα του πληθωρισμού, η τιμή του τυλιχτού! -Είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι όλα τα καλά μαντάτα θα τα μάθουμε σίγουρα, όχι από τις εφημερίδες, τα κανάλια και τα ραδιόφωνα- Βέβαια μετά χάθηκε η αίσθηση του χρόνου, και αντί για παραμονές καθαράς Δευτέρας νόμιζα ότι είχε μπει ο Απρίλης και συγκεκριμένα η πρωταπριλιά... Για να πλησιάσω πιο κοντά στη βιτρίνα του οβελιστηρίου και να δω ότι κάπου ανάμεσα στο "1" και στο "5" κρυβόταν μια "." 
"Ο καιρός γαρ εγγύς" που έλεγε και ο Λιακό. (Αλήθεια αυτός που έχει χαθεί;!)

 Στο γύρνα από τη δουλειά... -Η τετράωρη απασχόληση σου δίνει την ευκαιρία να έχεις κάμποσο χρόνο παραπάνω. Από 1η Μάρτη δε, να θεωρείσαι και κατώτερος μισθός, και να αισθάνεσαι τυχερός που δουλεύεις 4 ώρες και παίρνεις όσα άλλοι με 8 και πλέον ώρες- Κοντά στη γειτονιά μου κάθε Πέμπτη έχει λαϊκή αγορά. Περασμένες Πέμπτες άλλων εποχών, στις 15:30 το μεσημέρι συνήθως η λαϊκή είχε ξεπουλήσει, και όσοι έβγαιναν εκείνη την ώρα για τα ψώνια τους ήταν λίγοι αποσκοπώντας στις χαμηλές τιμές του soldout. Οι περισσότεροι θα προτιμούσαν το Σαββατιάτικο στριμωξίδι στους ψυχρούς διαδρόμους των Supermarket.

 15:30 το αδιαχώρητο... 

... συνθήκες λεωφορείου 608 από Πατησίων για Γαλάτσι... 


... Χρώματα και παιχνιδιάρικα σχήματα σεξουαλικού περιεχομένου... Τα ζαρζαβατικά τελικά όταν είναι μακριά από τα ράφια των Υπεραγορών, ελληνιστί Supermarket, φαίνονται να γουστάρουν περισσότερο... Δυστυχώς δεν μπορώ να σας μεταφέρω μυρουδιές (πέραν της τσίκνας από τα σουβλάκια -και όχι καλλλαμάκια- παραπάνω), αφού εξακολουθώ να είμαι κρυωμένος.


... Από 0,33 cent -δικά μας λεπτά δηλαδή- μέχρι και με 2 γιούργια το κιλό μπορείς να γεμίζεις το καρότσι με κανά περβόλι πράγματα...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου