Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Πίσα και ....πάρτυ!!!!

 


Έχω να γράψω πολλές μέρες στο blog. Η κατάσταση που επικρατεί, οδήγησε και εμένα σε μια κατάσταση προχωρημένης αδράνειας. Χρειάζεται καταπολέμηση η αδράνεια γιατί οι ισορροπίες είναι λεπτές και δεν θέλει και πολύ για να το χάσεις το παιχνίδι και να περάσεις στην κατάσταση της σαπίλας.

Πάνω σε αυτή τη φάση της αδράνειας λοιπόν, ο παλιός και καλός μου φίλος (και graffiti writer) Kize με παίρνει τηλέφωνο να μου κάνει μία πρόταση. Ο ίδιος, μαζί με άτομα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν κυκλοφορήσει - ανεξάρτητα- ένα graffiti περιοδικό με το όνομα 'Πίσα'. Για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να τσεκάρει το blog του περιοδικού. http://pisazine.blogspot.com/
Graffiti με πολιτική και κοινωνική άποψη. Είναι ωραία φάση.


Τα παιδιά λοιπόν είχαν κανονίσει να κάνουν μια παρουσίαση την Πέμπτη που μας πέρασε, στο αυτοδιαχειριζόμενο στέκι της Αρχιτεκτονικής στο Πολυτεχνείο. Προβολή γερμανικής ταινίας με θέμα την αλητεία της φάσης με bombing σε τραίνα -και όχι μόνο. Οι Γερμανοί -για όσους δεν γνωρίζουν- είναι από τους master του grafiiti παγκοσμίως. Το ταινιάκι λεγόταν 'Unlike You' για όποιον γουστάρει να δει πως η τέχνη συνδυάζεται με τον βανδαλισμό και δίνει πανέμορφα αποτελέσματα.
Το graffiti είναι ένα από τα 4 στοιχεία της hip hop κουλτούρας και μιας και έχω περάσει αρκετές ώρες -με το φιλαράκι μου Dj Stigma- για να παίζω raps σε διάφορα μαγαζιά για να γουστάρει ο κόσμος μας,και όχι μόνο,ο Kize μου είπε ότι μπορώ να πάω στο πάρτυ που θα ακολουθούσε μετά την ταινία να παίξω τα κλασσικά.... Το έντεχνο του δρόμου στυλ!!! Δεν γινόταν να πω όχι, υπέθεσα ότι θα είναι γαμάτα. Ωραία η φάση με τις μουσικές. Όμως.....
Μπορεί να βοηθήσει, αλλά από μόνη της δεν είναι ικανή!!!
Είχε αρχίσει να έρχεται κόσμος γενικά και σιγά σιγά σκάγανε και οι δικοί μου. Ξαφνικά βλέπω Σπυράκο μπανταρισμένο και μου διηγείται στα γρήγορα για το τι του έλαχε. Πάλι τσαμπουκά είχε φάει. Γουστάρει τούμπα αυτός ο τύπος. Την ψάχνει ρε παιδάκι μου!!!Αποτέλεσμα ήταν να σκάσει σε πάρτυ και να την βγάλει κάπως έτσι...

Περαστικά φίλε μου!!!!
Η μουσικούλα πήγε μια χαρά. Όσοι είχαν σχέση με την κουλτούρα και το ένιωθαν, γούσταραν. Σε γενικές γραμμές όμως ο κόσμος την έπεφτε έξω και όχι μέσα στην αίθουσα που βάραγε μουσικές. Σκέφτομαι κι εγώ ότι μάλλον φταίει η υπέροχη βραδιά και ο κόσμος γουστάρει -εννοείται- να την πέσει έξω με το μπυρόνι. Απ'την άλλη σκέφτομαι ότι μπορεί να γουστάρουν να ακούσουν τίποτα punkιές και έχω αρχίσει και τους τη σπάω. Δεν έχω ξαναπάει και σε κάποιο πάρτυ σε χώρους του Πολυτεχνείου και δεν ξέρω τι φάση παίζει. Ο χρόνος μου φτάνει σιγά σιγά στο τέλος και δείχνω τα κατατόπια στον επόμενο dj για να χωθεί. Υποθέτω ότι θα αρχίσει να παίζει σκληρές κιθάρες κλπ. Ο τύπος μπαίνει με ότι πιο mainstream έπαιζε από ότι να 'ναι είδος μουσικής. Όμως είχε δίκιο. Ο κόσμος που πλέον είχε αρχίσει να μαζεύεται για τα καλά, ήταν τέτοιας φάσης. Γουστάρανε με τα μπούνια. Εκεί έμεινα λίγο χαζός γιατί -για να πω την αλήθεια- δεν περίμενα ότι τα parties στους χώρους του Πολυτεχνείου μετατρέπονται σε μια ....εναλλακτική Μύκονο. Ομολογώ πως ξαφνιάστηκα αλλά αυτό δεν με εμπόδισε να περάσω όμορφα και να σφίξω τις μπύρες μου.
Αράζοντας στον lounge χώρο για κουβεντούλα,μπανιστήρι και ότι άλλο, είδα 2 αφισάκια που μου άρεσαν πάρα πολύ..

Μετά από αυτή την αφίσα να προσθέσω και το ευρηματικό..
Ένα είναι το σύνθημα που ενώνει τις Ρωσίδες....
Μπάτσοι,γουρούνια,ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ!!!!

Και για φινάλε, ίσως ότι πιο εύστοχο έχω δει μέχρι τώρα σε αφίσα για το 2012... Το Κίνημα της Πατάτας έκανε πολύ καλά τη δουλειά του, να προσανατολίσει δηλαδή τον πανηλίθιο τηλεθεατή και να νομίζει ότι έπιασε τον παπά απ'τα αρχίδια επειδή αγοράζει 30 κιλά πατάτες, 10 ευρώ πιο φθηνά. Το ότι ζει σε καθεστώς χούντας και το βιοτικό επίπεδο βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση είναι κάτι το επιφανειακό σε σχέση με τη φθηνή πατάτα. Έτσι λοιπόν....
Το κίνημα των αμνών, το τελευταίο διάστημα είναι προσηλωμένο -ξαφνικά- στο μεταναστευτικό μπας και ξεχαστούν τα Μνημόνια και μας βγει αυτό το έμφυτο μπλε/πράσινο στις εκλογές.
Το θέμα όμως ήταν η 'Πίσα' και το πάρτυ και αυτά ήταν όμορφα. Και τα 2

Υ.Γ: Ο καιρός έχει ανοίξει για τα καλά. Οι αναγνώστες με τα ποδήλατα ας εμφανιστούν για καμιά βόλτα! Ξέρεις τώρα... παραλία,ρακέτα,βουτιά. Αυτά τα ωραία!!!

Υ.Γ 1: Θα χώσω κι εγώ κομματάκι γιατί έχω δει που τα κάνει ο κοντούλης και κωλογουστάρω. Κάνει το άρθρο πιο ψαγμένο ρε φίλε!!!

While some choose to live the life of perfection....
       I choose to roll with an Underground Connection...







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου