Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Βίρα τις άγκυρες!!!

   Φέτος, από την αρχή της άνοιξης είχα αρχίσει να σκέφτομαι ότι αυτό το καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό από τα προηγούμενα. Η γενικότερη κατάσταση στην Αθήνα είχε τυλιχτεί ήδη γύρω από το λαιμό μου σαν θηλιά. Τα τελευταία χρόνια, τους Μάηδες καταστρώνω το καλοκαιρινό σχέδιο διακοπών. Φέτος κάτι τέτοιο δεν ήταν δυνατό να συμβεί. Ο λόγος είναι ο γνωστός πλέον. Το μηδενικό εισόδημα δεν δίνει τη δυνατότητα να κάνεις 70 μέρες διακοπές το καλοκαίρι. Έπρεπε να συμβεί κάτι διαφορετικό. Το οποίο όμως να περιέχει στο σενάριο του, τη φυγή από την Αθήνα.

Οι σαρωτικές αλλαγές άρχισαν να φαίνονται από τις πρώτες -κιόλας- μέρες του Ιουνίου. Για αρχή, παρέδωσα την πτυχιακή εργασία μου στο ΤΕΙ κι έτσι οι υποχρεώσεις μου με τη σχολή τέλειωσαν, μόλις 13 χρόνια μετά την εισαγωγή μου στο Ίδρυμα!!!!!Ο βαθμός, 10! Η συγκίνηση πολύ μεγάλη. Η ανακούφιση ακόμα μεγαλύτερη!! Όσοι έχετε πάρει τα πτυχία σας -ειδικά μετά από πολλά χρόνια παραμονής στα ιδρύματα- με νιώθετε. Πλέον κοιτάζουμε το μέλλον με διαφορετικό μάτι. Είμαστε άνεργοι με πτυχίο. Το καλό είναι όμως ότι το επόμενο εξάμηνο δεν θα προσέλθουμε στη γραμματεία του τμήματος να γραφτούμε στο τυπικό εξάμηνο. Σπουδαία υπόθεση.
Έτσι λοιπόν πήρα μια σημαντική απόφαση να κάνω κάτι διαφορετικό, κάτι που δεν έχω κάνει ξανά, μέχρι τώρα. Μάζεψα τα μπογαλάκια μου και ήρθα στην Κρήτη. Στον Άγιο Νικόλαο συγκεκριμένα. Το φιλικό ζευγάρι που με φιλοξενεί με ενημέρωσε πως εδώ οι πτυχιούχοι απορροφούνται πιο εύκολα σε ταβέρνες και cafe απ'ότι στην Αθήνα. Επίσης, το κόστος για να τα βγάλεις πέρα, είναι αρκετά χαμηλότερο σε σύγκριση με αυτό της Αθήνας. Τέλος, βρίσκεσαι στην εξοχή. Όλο αυτό το πακέτο ήταν αρκετά ελκυστικό ώστε να κατέβω στο νησί και να περάσω το καλοκαίρι μου με δουλίτσα, παρεούλα, μπανάκια, σκάψιμο στον κήπο και άλλα τέτοια που μπορείς να κάνεις στο χωριό.
Το θέαμα ξεκίνησε πριν ακόμα κατέβω από το καράβι.
Η νύχτα τελειώνει και το γεμάτο φεγγάρι ετοιμάζεται να 'πέσει' πάνω στα βουνά

Μια νέα μέρα και ένα διαφορετικό ταξίδι ξεκινούν

Η διαδρομή από το Ηράκλειο μέχρι τον Αγ. Νικόλα είναι κάπου στα 70 χιλιόμετρα, περίπου μια ώρα οδήγηση με το 'παπάκι' (Σπυράκο!!χαχα!!). Αυτά είναι τα νέα δεδομένα μετρήσεων των αποστάσεων μιας και ο αδίστακτος που μου έφαγε το ποδήλατο, μου έκανε τη ζωή... παπάκι!
Πλέον το άραγμα στο σπίτι θα έχει άλλη αίγλη αφού η θέα από την βεράντα μου προσφέρει στο πιάτο όλο τον Άγ. Νικόλαο.

  

Σε αυτή τη βεράντα εκτός από τα φιλαράκια, έχουμε και την παρέα της Σίμπα. Η Σίμπα είναι το σκυλί των φίλων. Ένας γερμανικός ποιμενικός άλλο πράγμα. Είναι μια αξιολάτρευτη κυρία.
 Παράλληλα με την αναζήτηση εργασίας, δεν μπορώ να ξεχάσω ότι βρίσκομαι σε ένα γενικότερο mood διακοπών. Και ως γνωστόν -για όσους έχουμε 'διακοπάρει' παρέα- στις διακοπές μερακλώνω και μαγειρεύω. Έτσι θα πάρω τις ευκαιρίες μου να παίξω μπάλα σε σπιτική κουζίνα.

Κοτόπουλο φιλέτο κομμένο σε κυβάκια, ψιλοκομμένο μπέικον, κρεμμύδι σε χοντρές ροδέλες. Σβήνουμε με λευκό κρασί και μετά βάζουμε κρέμα γάλακτος. Μόλις γίνει, το πετάμε μέσα στα μακαρόνια και ....γεια σας!!!! Αφού δεν έχω να προτείνω κάποια ποδηλατική διαδρομή, ας προτείνω μια μαγειρική συνταγή τουλάχιστον!!!
Ο αέρας της αλλαγής έχει αρχίσει και με παίρνει. Όταν οι καταστάσεις αρχίζουν και βαλτώνουν, οι αλλαγές θα έπρεπε να θεωρούνται επιτακτικές ανάγκες για να έρθουν καλύτερες μέρες. Το μεγάλο λάθος που κάνουμε, μουδιασμένοι από αυτά που βλέπουμε και ακούμε καθημερινά, είναι ότι δεν έχουμε όρεξη για αλλαγές και προσπαθούμε να χωρέσουμε μέσα στη ρουτίνα μας ακόμα και καταστάσεις τις οποίες δεν γουστάρουμε. Τα καράβια πρέπει να πιάσουν πολλά λιμάνια στο γενικότερο ταξίδι που διαρκεί μια ζωή, αλλά για να φύγεις από το λιμάνι πρέπει να σηκώσεις και την άγκυρα. Εύχομαι καλά ταξίδια σε όλους!!! Βίρα τις άγκυρες!!! Καλό καλοκαίρι!!!

Υ.Γ: Επιφυλάσσομαι για αγροτικό άρθρο μόλις αποκτήσω φωτογραφικό υλικό από τον μπαξέ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου